måndag 8 september 2014

Jobbnatt, naglar & gymet.

Hej på er vänner !

Började morgonen med en vända till gymet. Körde 5 km på löpbandet och sen mycket axlar och rygg. Gillar verkligen när musklerna börjar bli tonade på axlar, rygg och armar ! Bara att jobba på med det !;)

Efter lunchen som fick bli kesoplättar så åkte jag till bolandcity. Behövde köpa tippar till naglarna och lite ingridienser till kvällen lax pasta ( jag kör zuccinipasta ) !

Har sen fixat med naglarna, får se hur länge dom håller sig fina !? Känner jag mig själv rätt så slår jag väl i dom i nån trolley på jobbet det första jag gör !;)

Annars har jag bara tagit det lugnt och laddat för kvälls jobb. Flyger till Vilnius ikväll och sen hem tidigt imorgon bitti ! Det som är skönt med dessa pass är att jag får mycket tid hemma och att ungarna knappt märker att jag är borta ! Tråkigt att inte få sova bredvid älsklingen bara !;)

Nä dags att hämta barnen på dagis !:)

Kram A




2 kommentarer:

  1. Hej du! Tack för en superinspirerande blogg! Jag har gått ner till min trivselvikt med hjälp av vv, men har svårt att gå ner de där sista två (53 är min vikt där jag trivs som bäst. Jag följer ju dig slaviskt eftersom jag blir så inspirerad över din resa, och förstår att du gått ner de där sommarkilona som är lite svåra att bli av med (jag gissar för att kroppen ändå ser en som smal) Skulle därför bli sååååå tacksam om du vill dela med mig om hur du gör när du har de där störiga småkilona kvar? Tusen tack på förhand!

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna !
    Oj så glad jag blir att du följer mig och gillar min blogg !:)
    Grattis till målvikten ! Det är verkligen en dröm som slår in när man når dit ! Allt slit som äntligen lönar sig !:)
    Ja du kroppen är bra konstig och jag förstår själv inte hur den funkar ibland !?
    Men jag kände att efter sommarens frosserier så tappade jag inte någonting i vikt på flera veckor fast jag åt hur strikt som helst ! Tror kroppen först omvandlade fettet till muskler därav samma vikt och sen när jag tränat och ätit bra ett par veckor då började det hända grejer även på vågen !:)
    Så tipset är att håll UT !;)
    Ät som du brukar enligt vv och försök träna minst 3-4 dagar i veckan. Blandat styrka och kondition så ska du se att det börjar hända saker !
    Hoppas du fått några bra tips men som sagt jag är inget proffs utan utgår från min egen erfarenhet !!!;)
    Kram A

    SvaraRadera