fredag 26 september 2014

Helg & lön !

Hej vänner !!!

Vilken härlig dag ( bortsett från vädret ) ! Helg vankas och lön på kontot !;)

Gårdagen var all about work. Jobbade från tidig morgon till fem, flög både Vilnius och Billund ! Fullt upp med mycket passagerare. Kul men trött i fötterna efter en lång dag i mina nya skor. Tar ett par veckor innan skinnet formar sig efter mina fötter och känns klockrena.

Idag har jag haft egendag med lång dusch, spraytan och en sväng på stan. Lönen kom som sagt idag och den är ju till för att spenderas ( eller hur älskling !?;) ) en ny Odd molly fick det iaf bli till samlingen !:) köpte en ny modell som jag inte har och den fick bli rosa. En liten färgklick till höst mörkret.

Snart är det dags att hämta barnen på dagis och sen blir det ett glas vin och fix till kvällens utgång !:)

Är så taggad och det ska bli galet kul med en tjejkväll på stan !

Är även ledig resten av helgen, imorgon blir det familjemys med mina älsklingar och på söndag blir det dans för Livia med mormor och sen middag hos goda vänner ! Vilken härlig helg !:)

Hoppas ni med får en trevlig helg !

Kram A


1 kommentar: