onsdag 24 september 2014

Eld i baken & shopping.

Hej vänner !

Hoppas ni mår fint !?

Natten spenderades i Sundsvall sen flög vi hem tidigt imorse. Fick bokstavligt talat jobba med eld i baken hela flighten ! Full flight, frukost servering och 38 min i flygtid, puh... Man fick verkligen bevisa att man kan jobba under stress haha. Fick beröm av en passagerare som tyckte att jag gjorde ett kanon jobb, då glömmer man genast det jobbiga !:)

Åt lunch med min kära make på stan och sen blev det lite strosande i affärer.

Köpte en jätte fin collage tröja med stenar på från lindex och sen köpte jag ett par stövletter till jobbet. Börjar bli kallt med öppen sko nu, burr ! :)

Idag fick jag även reda på att det är en liten pojk som jag ska bli gudmor åt !!!:) åh så roligt med en lite kompis åt Vidar ! Grattis bästa Anna och Allan !:)

Snart ska jag hämta mina hjärtan från dagis ! Imorgon är dom lediga med T då det är stängt på förskolan. Önskar jag kunde vara hemma å gosa med mina godingar !:)

Längtar så till på fredag ! Blir tjejkväll på stan med mamma, Gullan och Anna :) mat, vin å en massa tjatter ! Kul ;)

Här får ni en dagens, bild på tröja och stövletter !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar