fredag 5 september 2014

Kortnatt & fredagsmys !

Hej på er !

Vilken underbar fredag !!! Kan inte fatta att det är så varmt i september !:)

Imorse kom jag hem ap tidigt från en kortnatt i Tammerfors. Vi sover typ 3,5 timme på hotell sen upp och köra första flighten hem. Jag brukar vanligtvis gå och lägga mig å sova när jag kommer hem men idag gick det bara inte... Var så uppe i varv så jag inte kunde slappna av och somna !

Detta kommer väl resultera i ett glas vin ikväll och sen godnatt haha !;)

Har varit upp till Gränby centrum en sväng på dan. Behövde lite ansiktstvätt mm. Hittade även en jätte fin randig tröja från Kappahl som jag slog gill på !:)

Sen åkte jag till mammas jobb för lite kaffe paus i solen ! Så underbart :)

Snart kommer T hem med kidzen. Vi tänkte åka och äta lite sushi till middag på Vero. Pallar inte att laga mat idag plus att Livia älskar sushi så då har vi en glad unge iaf !;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar