torsdag 11 september 2014

WTF !

Alltså jag är helt knäckt just nu...

Kom hem imorse efter min kortnatt i Finland, första som händer är att Livia säger att hon har ont i magen och sen var det kört ! Ingen sömn för mig 2 barn hemma från dagis, ena spyendes och den andra pigg och uttråkad :(

Ångrar så att Vidar  inte gick på dagis idag men samtidigt känns det inte okej mot dom andra när man vet att syrran ligger hemma å kräks...

Hon verkar bättre i magen nu iaf men hög feber så blir till att kurera henne hemma imorgon också ! Får se om Vidar går imorgon dock. Är han pigg och kry finns det ingen anledning att hålla honom hemma också !

Jag får vabba imorgon då T måste jobba på dan, skit kul på min födelsedag å allt !!!!:(

Åh vi som ska till Stockholm på lördag !!! Aja förhoppningsvis mår hon bättre imorgon och då duger ju mormor och morfar lika bra !;) behöver verkligen denna helg själv med älsklingen ! Vi har ju knappt pratat med varandra på flera veckor känns det som !:(

Nä nu ska jag checka ut från denna skit dag och lägga mig i sängen ! Hoppas morgondagen bjuder på lite födelsedagsfirande iaf !;)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar