tisdag 16 september 2014

Morgon flyg & rotfruktschips !

Hej vänner !

Är såå trött efter att ha gått upp kvart i fem imorse. Flög bara Billund tur & retur så det var snabbt avklarat, är nu hemma hos mina sjuka barn igen !

Livia verkar pigg och kry idag men Vidar äter fortfarande ingenting förutom välling och verkar lite hängig !:( Gud vad vi ska ut å leka och fara när dom blir friska, så trött på att sitta inne när det är så härligt väder ute !!!

Till lunch idag blev det gröt och avokadomacka. Det är verkligen såå gott och jag skulle lätt kunna äta det varje dag !;)

Vidar sover just nu middag så jag tänkte passa på att vila mig lite också. Känner att ögonlocken börjar hänga lite hehe !

Ikväll tänkte jag prova att göra egna rotfruktschips på morötter, palsternacka och rödbetor ! Är ett super gott alternativ till lite hälsosammare snacks ! Återkommer med hur det smakade !;)

Hörs mer ikväll !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar