onsdag 3 september 2014

Fire training.

Hej på er !

Vilken dag...

Började morgonen med ett gym pass efter att ha droppat barnen på dagis. Körde crosstrainer i 30 min och sen lite varierad styrka på det.

Efter träningen åkte jag och kompletterings handlade lite och passade på att köpa en baguette som fick bli dagens lunch. Hem duscha, äta och dra iväg till på Bromma flygplats för fire training med jobbet !

Fick släcka bränder, gå in i en rökfylld kabin och åka brandbil. Nyttigt och roligt !:)

Så nu är jag klar att bli utcheckad imorgon och börja jobba själv igen !:)

Efter jobbet var det bara att gasa hem och byta av T som skulle till jobbet och klubbkväll. Fy känns som att vi inte pratat med varandra på en vecka... Byter bara praktisk information om barn och hem. Jag går oftast upp tidigt och T kommer hem när jag sover ! Helt värdelöst men förhoppningsvis vänder det snart !

Nu har jag lagt Vidar så jag och Livia ska slappa i soffan och ladda för morgondagen ! Blir gymet för mig imorgon också då jag inte börjar jobba förrän på eftermiddagen !

Ha en fortsatt trevlig kväll vänner !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar