måndag 22 september 2014

10 år ❤️

God morgon vänner !

Vilken storm det är ute !!! Vaknade av att det lät som att taket skulle lyfta. Hoppas det lugnar ner sig tills jag ska ut och flyga i eftermiddag !;)

Jag är fortfarande lite seg idag men känner ändå att jag pallar att jobba. Kan inte bara ligga i sängen hela dagen, det bara kryper i kroppen av blotta tanken haha !:)

Idag är en väldigt speciell dag i casa Ridderström ! Idag är det exakt 10 år sedan jag och min älskade man träffades för första gången !:)

T gjorde lumpen här i Uppsala och var ute med sina lumpar kompisar på krogen. Jag var ute med Anna och vi stod där på dansgolvet som vanligt på onsdagskvällarna i gymnasiet !;)

Helt plötsligt stod han där framför mig... Med sitt hår, leende och dans moves hehe ! Vi böt nummer den kvällen och hördes redan samma kväll !:)

Tror det tog några veckor bara innan vi förstod att detta var något speciellt. Vi har alltid haft lätt för att prata, skratta och bara vara tillsammans. Vi är varandraras bästa vänner och älskar att göra saker tillsammans. Vi har samma mål, värderingar och drömmar. Vi är även envisa, passionerade och hetlevrade vilket självklart har lett till en del bråk !;) men inget som inte kunnat lösas med den grund kärlek som vi har !

Idag har vi 2 underbara barn tillsammans som för alltid kommer att binda oss samman. Vi bor i vår drömlägenhet och har båda jobb vi älskar ! Vi har helt enkelt vårt dröm liv tillsammans och kärleken idag är byggt på såå mycket mer än attraktion och nyförälskelse. Den är byggd på kärlek, trygghet, passion, tillit och den där känslan av att ha hittat sin andra hälft och själsfrände !:)

Tobias jag älskar dig så galet mycke och hoppas att vi kommer bli gamla å grå tillsammans ! Vi ska sitta där i vårt hus i Spanien på ålderns höst. Dricka sangria och se på våra barn och barnbarn som springer runt på stranden och är lyckliga ❤️

Din för alltid ❤️

Kram A



1 kommentar: