tisdag 30 september 2014

Nattskräck.

God kväll !

Hoppas ni har haft en strålande tisdag i solen !:) imorgon har redan halva veckan gått sen är det helg igen wiii !;)

Efter dagis tog jag kidzen och åkte till subway för lite middag. Jag vet, vilken fantastisk husfru jag är... Not !;) hur som helst orkade jag inte åka hem först då vi ändå skulle åt andra hållet till mormor och morfar efter maten.

Nu på kvällen har vi myst här hemma och tittat på ännu en efterlängtad tv premiär, Hollywood fruar ! ;) haha jag och min skäms serier, but you gotta love them !

Just nu håller jag på att bli galen på Livia som tjafsar varenda eviga kväll när hon ska sova... Den ungen är aldrig trött och skulle kunna vara uppe hela natten om så var fallet ! Hon kommer upp typ hundra gånger efter man lagt henne med alla möjliga ursäkter som att hon behöver kissa, dricka etc. Blir galen ! Vidar som är ett år sover tusen gånger bättre än vad hon någonsin gjort, fattar inte !?

Sen efter att hon somnat så vaknat hon efter ca en timme och grinar. I princip varje natt, går inte att prata med henne heller utan bara att ta upp henne och gå ut så att hon inte väcker lillebror som sover i rummet bredvid. Googlade på detta igår och börjar mer och mer tro att hon har nattskräck då mycket av det som stod stämmer väldigt bra in med henne. Detta går dock inte att göra så mycket åt och det är tydligen inget hon alls minns dagen efter så ingen ide att prata om det med henne heller ! Orkar inte hålla på med detta var eviga kväll... Känner att vi snart ger upp och hon får sova inne hos oss ! Men då får ju vi inget privat liv istället, gah ! Tips mottages gärna !!!!!

Tidig morgon står på schemat och flight till Vilnius så dags att sussa !:)

Kram och god natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar