måndag 29 september 2014

Spa & hästar.

God kväll vänner !

Har nu hoppat i säng för kvällen. Har iofs legat här från och till mest hela dan !:(

Kom iväg en liten sväng till affären då kylen ekade tomt men var alldeles svettig sen när jag kom hem. Fattar inte vad det är med min kropp !?

Ikväll var det premiär på ensam mamma söker, det är verkligen mitt favvo program på hösten och måndagarna är nu räddade haha ! Dock åker skämskudden fram rätt ofta nu i början när killarna ska impa på mammorna !;)

Åh är så spänd över fredagen så ni anar inte ! Jag har ju hållt på med hästar största delen av mitt liv. Har dock haft uppehåll nu ett tag pga barn, jobb och livet i allmänhet ! Men nu känner jag att längtan är för stor och jag behöver ett intresse och ett ställe dit bara jag åker å bara är... Har hittat en tjej utanför Knivsta som har en nordsvensk hon behöver ha hjälp med ett par dagar i veckan. Då jag har så konstiga arbetstider och inte kan gå på ridskola känns detta som en toppen grej ! Ska iaf dit och prov rida på fredag så får vi se om det klickar rätt, hoppas !!!:) skulle vara kul om detta kan bli ett intresse jag och Livia kan dela på i framtiden !:)

Glömde berätta vad jag fick av BFF i födelsedagspresent ! Presentkort på spa !!!!:) hur nice är inte det !;) är något som jag är sjukt dålig på att unna mig annars så detta ska bli super härligt. Måste bestämma vad jag ska göra för behandling bara !:)

Nä dags att sova lite och ladda batterierna å hoppas på en bättre morgondag !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar