torsdag 18 september 2014

Not happy.

God kväll vänner !

Vilken munter rubrik... Men det är känslan just nu :( känner mig så jäkla tömd på energi ! Vill helst bara lägga mig under täcket å trycka en stor godis påse !

Har varit så mycket negativ energi här hemma på senaste tiden. Först branden och sen dunder dåliga barn... Å är man en människa som styrs av sina känslor så blir man lätt lite små deppig när det varit mycket kaos runt omkring mig.

Inte har jag hunnit med nån träning heller och det gör ju sitt på humöret också ! Behöver verkligen träningen i mitt liv för att funka, nä skärpning nästa vecka !

Blir en tidig sänggång ikväll så får vi hoppas att jag vaknar på en bättre sida imorgon helt enkelt !;)

Fick hem ett par loafers idag som jag vann på Tradera för ett tag sen. Dom var helt perfekta och blir snygga i höst !:)

Imorgon bitti efter vi lämnat Livia på dagis så blir det en sväng till vårdcentralen för att kolla Vidar. Han känns fortfarande sänkt och rör väldigt mycket vid vänstra örat, vill bara försäkra oss om att han inte åkt på öroninflammation !:(

Sen jobbar jag mellan 13-22 imorgon, ska faktiskt bli skönt att komma hemifrån lite och få tänka på något annat !

Hörs imorgon !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar