söndag 7 september 2014

Längtar redan till nästa helg !

Hej på er !

Jaha då var denna helg till ända... Tycker både veckorna och helgerna går i ett rasande tempo !

Ser iaf fram emot nästa helg redan nu ! Jag fyller år på fredag och på lördag så har vi bokat hotellnatt jag och älsklingen i Stockholm !:)

God mat, shopping och lite vuxen tid ! Välbehövligt ska det bli !;)

Idag har varit en typisk söndag. Träning på dan, lunch på stan med familjen och frossande av det sista godiset från gårdagen !:)

Detta har blivit en väldigt onyttig helg så blir att klämma in en del träning i veckan som kompensation ! Har iaf äntligen nått målet på 55 kg ( innan helgen vill säga, haha ) så nu känner jag mig tillfreds i kroppen igen ! Men fy satan vad det där sista kilot satt långt inne efter sommaren !

Imorgon har jag flygning till Vilnius med övernattning så har hela dan hemma först ! Ska träna, städa och andra "vardagssysslor" !

Nu ska jag sova så hörs mer imorgon vänner ! Bjuder på lite inspiration från Pinterest !:)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar