söndag 14 september 2014

Valet är ditt & flashdance.

God kväll vänner !

Oj vilken dag... Livia har haft hög feber mest hela dagen och vill att jag ska sitta vid hennes sida hela tiden. Blir inte mycket gjort här hemma men behöver min dotter mig ja då sitter jag och håller hand, baddar panna och smeker hår så länge som hon vill !:) älskade lilla tjej, jag blir så sjukt blödig när mina barn är sjuka ! Vill bara ta allt det onda från dom !!!

Har iaf kommit iväg och röstat idag. Måste erkänna att jag inte är jätte politiskt engagerad, men tillräckligt för att veta vart jag står och vill lägga min röst på ! Det viktigaste är att man utnyttjar sin rätt att göra sin röst hörd ! Det finns så många människor i världen som inte ens får ha en åsikt, så genom att rösta stödjer man demokratin och rättvisan som vi har här i Sverige ! Dock så är sd's siffror  skrämmande och jag hoppas att folk förstår att detta är ett rasistiskt parti som inte har något att göra i våran rikstad ! Jag kan också tycka att vår invandringspolitik behöver ses över, men inte av ett gäng rasister !!! Utan av människor som har ett sunt förnuft och vill människors bästa oavsett ursprung !

Idag fick jag en jätte fin present av min mamma ! Hon överraskade mig med musikalen flashdance !:) både jag och mamma älskar musikaler och detta är något som jag uppskattar såå att göra med min henne ! Så tusen tack fina, bästa mamsen !:)

Nä dags att göra mig i ordning inför kvällen ! Börjar tidigt imorgon bitti, flyger Vasa i Finland tur och retur !:)

Kram & god natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar