lördag 27 september 2014

Girls night out ⭐️

God morgon kära vänner !

Ja här är man uppe med tuppen trots utekväll. Men har man barn ja då får man bita ihop och kliva upp även om man hade velat sova halva dagen hihi !

Men det blev faktiskt inte så jätte sent igår. Var hemma strax före ett !

Vi var 4 tjejer igår. Mamma, jag, Anna och en föredetta jobbar kompis till mamma Gullan ! Ett härligt gäng som alla älskar att tjitt tjatta ! Så förstå ljudnivån vid vårt bord hehe !;)

Vi åt som vanligt på Forno å jag behöver nog inte ens nämna vad jag åt vid det här laget !;)

Efter middagen drog vi till katalin. Lyssnade på lite musik drack något glas vin men sen blev jag ganska trött. Så tog bussen hem till min lilla familj !

Idag jobbar T till tre sen blir det mys dag för hela slanten !:) naturgodis, ost och kex och kanske lite röd vin !:) tar nog en liten sväng till päronen nu på dan. Livia ska nog sova där ikväll då hon och mormor ska på dans imorgon.

Önskar er en härlig lördag !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar