fredag 12 september 2014

Birthday girl 💗

Hej hopp !

Idag Àr det min födelsedag, wiiii !;)

Kunde ju varit bÀttre dÄ jag Àr hemma och vabbar med sjuka barn, hmm ! Men men sÄnt Àr livet som smÄbarnsförÀlder !;)

Dock börjar livis bli bÀttre, ingen feber idag och Àtit bra Ä sÄ. Vidar fick ocksÄ vara hemma idag me dÄ dom ringde frÄn dagis och varnade oss imorse att det gÄr magsjuka just nu... NÀhÀ !!!

SÄ fick bli en mys dag hemma alltsÄ ! :)

Men ikvÀll Äker vi Ä lÀmnar kidzen hos mormor och morfar sÄ fÄr dom ta hand om dom smÄ liven istÀllet ! Jag och mannen tÀnkte ta en dejt pÄ stan med lite god mat och vin !:)

Imorse fick jag iaf vÀrldens finaste present av min kÀra familj ! En odd molly kofta som jag spanat in !:) tack sÄ hemsk mycket min fina man !!!!!:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar