söndag 28 september 2014

Sunday funday.

God kväll vänner !

Har nu äntligen landat i vår sköna säng efter en härlig helg !

Idag har vi först på dan bara hängt här hemma. T hade match på den så jag och Vidar sov länge och sen badade lill killen. Livia kom hem efter dansen då mormor skjutsade hem henne. T kom hem vid lunch och då åt vi tillsammans sen åkte jag iväg till affären.

Efter Vidars eftermiddags lur så åkte vi ut till Bälinge där vi var bjudna på söndags middag av fina Katrin och Emil. Katrin och jag lärde känna varandra när mina föräldrar var grannar med henne. Vi började rida tillsammans i ett stall som låg nästgårds och varit vänner sen dess !:)

Dom bor i ett helt underbart fint nybyggt hus, så man kan ju inte bli annat än sugen på hus när man varit där !;) men det får vänta några år, just nu trivs vi alldeles utmärkt i vår lägenhet !:)

Tusen tack för den gudomliga pajen och trevligt sällskap ! Nästa gång bjuder vi !;)

Nu på kvällen har jag och T myst med ett glas rött och lite kortspel. Så mysigt nu på kvällarna när det är mörkt och man kan tända en massa ljus å bara mysa ! Älskar faktiskt hösten grymt mycket !

Hörs imorgon vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar