tisdag 16 september 2014

Seg dag.

God kväll !

Gud vilken låååång dag... Vidar har gått från att vara helt sänkt till att vara lite piggare men jag känner verkligen inte igen min lilla kille !:( hoppas han är bättre imorgon ! Måste få komma ut lite i det fina vädret ! Känns som att jag inte varit ute ( bortsett från jobbet ) på flera dagar !

Livis är iaf frisk nu och har varit feberfri hela dagen, så skönt !:)

Ikväll provade jag som sagt att göra egna rotfruktschips ! Hmm, om det var gott ? Nja jag har ätit godare ! Dels tog det sån sjuk tid att göra och så blev dom klara olika fort. Tror inte jag kommer att ha tålamod att göra om det !;)

Tog även ett glas vin som jag inte ens drack halva av. Var helt plötsligt inte sugen och gick till sängs istället haha ! Inte kul att dricka vin själv, jag saknar min hubbie !!! T är i Falun och kommer hem sent !:(

Nä dags att knoppa vänner !:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar