söndag 21 september 2014

Nu får det vara nog...

Hej fina vänner !

Tack för att ni står ut med mig just nu ! Inlägg om sjukdomar, deppigheter etc är ju inte så värst upplyftande !:(

Ingen vändning på den fronten just nu heller ! Lagom till att barnen blir friska ja då blir jag sänkt istället, hmm...

Började igår på bröllopet som vi var bjudna på. Det var T's bästa vän som gifte sig med sin Anna ! Bröllopet hölls hos brudens föräldrar som bor i ett stort hus på landet. Det var ett utomhus bröllop med ängar, åkrar och solen som bakgrund. Otroligt vackert !:)

Men vid fikat började jag känna mig konstig... Började kallsvettas, domnade i händerna och fick svimningskänsla ! Fick lägga mig inne på toan på golvet annars hade jag nog tuppat av ! Skit läskigt och jag var helt lik blek i ansiktet ! Riktigt obehagligt och som ni kanske förstår var fest känslan bort blåst !:( bara rings på taxi och åka hem.

Vi var hemma vid halv nio och jag somnade direkt. Sov sen till halv elva så tydligen var min kropp i stort behov av vila !

Idag har jag känt mig matt i kroppen och har lite feber. Får se om jag klarar av att jobba imorgon !? Fy så värdelöst detta är... Vill bara att allt ska vara som vanligt där alla är pigga och krya ! Vidar kom även hem från mormor och morfar snorig imorse så det skulle fasiken inte förvåna mig om han åker på något igen ni !:(

Idag blir det vila här hemma, T slutar tre så då får jag lite backup här hemma, skönt !!!

Ikväll blir det tröst godis i sängen och en bra film ! Längtar redan ;)

Här kommer lite vackra bilder från bröllopet !:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar