tisdag 2 september 2014

En dag i luften.

Hej på er vänner !

Sitter här i soffan och känner mig allmänt super trött ! Varit tidiga mornar nu som jag inte är så van vid !:) sen är man ju inte van att jobba och det tar nog ett tag att komma in i det rent fysiskt.

Annars svischar dagarna förbi på jobbet, känns som att jag bara hinner checka in så ska jag hem igen ! Men har man världens roligaste jobb så går tiden fort !:)

Idag har jag flugit Tammerfors och Oulo, rätt lugnt med folk så inte så värst stressig dag :) hann till och med sitta hos mina kära kollegor i fram en leg. Det är alltid lika kul att få hänga lite i cockpit hos sina kära kollegor !:) tack Peter, Alexander och Maria för idag !!!

Hämtade barnen på dagis vid fyra sen hem och äta. Blev för mig 2 st viktväktar chorizo på gaffel stående vid diskhon... Väldigt glamouröst haha !

Imorgon väntar en dag på Braathens training ute på Bromma. Har kurs i fire att klara av innan jag kan bli utcheckad av min instruktör !:)

Nä nu skriker Livia på rostmacka så dags för lite moderliga uppgifter !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar