tisdag 30 september 2014

Sushi och sol.

Hej svejs !

Har just kommit hem från en sushi lunch med maken !:) kände att jag behövde komma ut lite i solen och den friska luften efter att knappt ha lämnat hemmet igår. Detta medförde dock lite huvudvärk som jag ska försöka vila bort nu innan hämtning på dagis !

Idag jobbar T och har innebandyträning så han kommer hem sent. Blir alltså jag och kidzen idag ! Ska försöka hitta på något att fördriva tiden med på eftermiddagen. Vidar har en dipp mellan halv fem och sex då han är så galet grining ! Måste bero på trötthet efter dagis, men det är så sjukt jobbigt och han bara grinar och kastar sig bakåt så fort minsta lilla går fel, gah ! Kommer ihåg att Livia var precis likadan när hon började och typ första halvåret på dagis !

Nä ska nog gå å göra mig en kaffe och sätta mig med min bok en stund ! Hörs mer ikväll vänner !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar