onsdag 10 september 2014

Konsten att inte få ett skit gjort ;)

Hej på er !

Den beskrivningen passar ganska bra in på mig just nu !

Imorse var jag till gymet efter dagislämning men sen efter den kraftansträngningen har det inte hänt mycket... Har ju kortnatt ikväll så jag skulle ju kunna få massor gjort här hemma på dan, men icke som nicke istället har jag ägnat dom senaste timmarna i sängen ! Läst, tittat på film och pillat mig i naveln.., hmm !;)

Ska iaf snart klä på mig lite kläder och hämta hem mina skruttar ! Sen ska jag försöka komma på något att äta, alltid lika svårt ! Har så sjukt dålig fantasi...

Har testat lite kläder inför helgens festligheter. Så galet mycket beslutsångest jämt ! Slutar nog med att jag tar med halva garderoben men ändå köper något nytt haha ! Dagens i-lands problem ;)

Testade min fina jumpsuit som jag köpte på veromoda för två år sedan. Stylade den på två sätt, vet dock inte vilken style jag gillar bäst !?

Aja babbel babbel !;) nu ska jag försöka komma ur denna underbart sköna säng !:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar