onsdag 1 oktober 2014

Egentid.

Ahh...

Har just lagt mig till rätta i sängen med nya numret av Mama, det kallar jag egentid !

Idag har jag jobbat, flög Vilnius på morgonen tur och retur. Tror mitt schema har hakat upp sig på just VNO. Känns som jag har flugit dit rätt mycket på senaste tiden ! Men det är en ganska rolig flygning lite mer servering då det är en längre flight utanför Norden. Mycket gin och tonics vill dom haha, dock inte på morgonen thank god haha !:)

Imorgon är ännu en tidig morgon innan jag tar helg. Men sen så slutar T tidigt både fredag och lördag så mycket mys med familjen står på agendan. Sen ska jag ju rida på fredag också, såå jag längtar ! Hoppas det går bra och att jag kommer ihåg hur man gör hehe ! Men det är lite som att cykla, har man en gång lärt sig så sitter det där !

Idag efter jobbet så åkte jag till bolandcity å drack lite kaffe med min moster och kusin. Mysigt att ses å prata lite strunt då det var längesen vi sågs !:)

Nä dags att läsa lite mammaskvaller innan T kommer hem från sin klubbkväll !;)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar