onsdag 29 oktober 2014

Fullt ös medvetslös !

God kväll vänner !

Denna dagen har verkligen passerat i rasande fart. Idag var Vidar tillbaka på dagis efter att ha varit hemma med mig igår. Han var jätte pigg hela dagen igår så måste bara varit kroppen som sa ifrån i måndags !? Han har ju varit förkyld så länge nu lilla gubben så inte konstigt att han blir slut !:( hur som helst hade dagen gått jätte bra och han grinade inte ens när jag lämnade honom imorse, halleluja !;)

Efter lämning var jag och mannen till gymet. T hade PT tid och jag körde 30 min på crossen och sen lite varierad styrka. Kände mig riktigt pigg idag och jag känner mig peppad på att komma tillbaka till träningen ordentligt nu !:) blir en sväng dit innan jobbet på fredag också !

Denna helgen har jag tänkt att ha godis förbud... Jag är så galet trött på att jag inte kan hantera mitt sockersug längre och jag verkligen bara trycker i mig på helgerna ! Jag hinner liksom inte ens njuta så fort som det går... Detta resulterat ofta i illamående och att jag inte ens orkar äta någon mat ! Sen känner jag mig alltid uppblåst och som att jag väger 100 kilo på söndagen !:( vill verkligen få bukt på detta och har tänkt mig åtminstone 2 godis fria helger. Ska njuta av mat och ett glas vin istället !;)

Idag har jag även varit till stallet. Red ute i skogen och helt sjukt så varmt det är ! Men såg att det är på väg kallare väder så bara att njuta ! Var kvar där tills hämtning på dagis så att jag skulle slippa åka så mycket fram och tillbaka.

Har blivit utkallad på min standby imorgon så blir till att ställa klockan ! Kör Vilnius och Billund, hemma till middag :)

Sov gott kära ni !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar