fredag 10 oktober 2014

Jobba & dejt.

Hej vänner !

Gud vad jag har jobbat denna vecka, tidiga mornar och långa dagar känner mig helt dum i huvet för jag är så trött just nu haha !

Idag har jag flugit Tammerfors och Oulo. Men nu tar jag helg !:)

Ikväll har jag och mannen dejt kväll, blir restaurang besök, drinkar på stan och bio !:) vi ska gå på sena bion för att se Dracula. Får hoppas att den är bra annars lär jag ju somna hehe !;)

Barnen ska sova hos mormor och kommer hem imorgon, skönt med lite sovmorgon !:)

Både jag och T är lediga imorgon så det blir mys lunch på stan och häng med hela lilla familjen !:)

Igår beställde jag två odd mollys från campadres kampanj på just odd molly ! Var 65 % på ordinarie pris så sparade typ 1200 kr ! Titta in ibland på campadre för dom har riktigt bra kampanjer för både tjejer, killar, barn, reser etc !

Nä dags att packa barnens väska för snart kommer dom små liven hem !:)

Ha en fortsatt trevlig helg !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar