måndag 6 oktober 2014

God kväll.

Hoppas ni har myst ner rumpen i soffan å slappnar av efter dagen !:)

Själv har jag just ätit min yoggi med frukt och finncrisp nersmulat. Typ det bästa som finns !;)
Tittar även på ensam mamma söker och ful skrattar för mig själv.

Efter middagen idag åkte vi med kidzen till boland city för att köpa höst skor till Vidar. Jag köpte ett par till honom för ett tag sen men något är det med dom som lill grabben hatar för han verkligen tok grinar så fort vi försöker ta på honom dom !? Men dessa verkar han gilla iaf !:)

Imorgon är jag ledig. Blir en sväng till stallet, liten dejt med Jill min kompis och även PT på mitt gym ... Kommer få bastning, hjälp !!!!;)

Blir tidig säng gång ikväll då jag och mannen har massage kväll på schemat !:) ska bli såå skönt, min kropp är verkligen mörbultad efter all ridning !

Ha en fortsatt trevlig kväll !

Kram A



2 kommentarer:

  1. Fina kläder, du kan väl skriva var dina kläder är ifrån;) ha de gott!

    SvaraRadera
  2. Det kan jag absolut göra !;)

    SvaraRadera