måndag 13 oktober 2014

Lampbegär.

Hej vänner !

Snart dags att hämta barnen på dagis men ville titta in och säga hej först !:)

Idag har jag standby men ej blivit utkallad ( än så länge ) ! Så idag har jag tagit mitt feta arsle till gymet ! ;) var typ fyra veckor sen jag var där sist så kommer väl ha skaplig träningsvärk imorgon !

Tanken idag var att gå dit och känna mig för... Antingen så får jag lite motivation och kommer igång igen eller så fryser jag kortet ett tag. Som tur var så kom känslan av att jag fan behöver det här för att må bra !!!:) oavsett om jag inte kommer att hinna träna lika mycket som förut så ska jag iaf ha som mål att komma dit 1-2 dagar i veckan !

Idag körde jag 20 min på löpbandet som uppvärmning och sen milon. Körde även lite mer styrka efter milon och kände att jag faktiskt inte tappat allt för mycket muskler !:) värre var det med kondisen hehe ! Men nu jäklar ska jag komma tillbaka !;)

På eftermiddagen var vi på utvecklingssamtal på dagis. Vidar var måltavlan idag !;) kul att höra om honom och vad han har för sig på dagarna ! Är tydligen väldigt envis och bestämd även där !:) gillar att äta med hela kroppen och idag hade dom fått torka ketchup från väggarna haha ! Min lilla prins !:)

Är så sugen på dessa lampor från Claes Ohlsson ! Den i koppar tror jag skulle göra sig väldigt bra i våran hall ! Nu ska jag bara övertyga min kära man !;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar