tisdag 7 oktober 2014

Blöt som en katt.

Hej på er !

Vilket upplyftande väder idag, NOT !

Var till stallet imorse och jag kan säga att efter ridturen kunde man vrida ur mig som en disktrasa haha ! Kom ihåg note till mig själv, köp regnkläder !;)

Fick även gå i djup lera och bli ännu blötare vid hämtning från hagen då en viss liten nordis bestämde sig för att längst bort i hagen var en plats att stå på !;)

Efter stallet drog jag hem och tog en lång varm dusch sen kom mannen min å hämtade mig för lite lunch. Blev spätta på Vero, mums !

Imorgon blir det jobb då jag blev utkallad på min stand by. Tidig morgon och en sväng till Tammerfors. Hemma vid lunch igen, skönt !:)

Har just börjat titta på säsong tre av homeland. Mer spännande serie får man leta efter !!! Såg att SVT  play även fått in säsong fyra, hösten är räddad !:)

Snart kommer resten av familjen hem och sen kommer mormor och morfar å dricker lite kaffe ikväll. Mys !

Dagens outfit består av jeans från gstar, stickat från bikbok och skor från Scorette. Västen är från lindex å så mysig nu på hösten !;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar