lördag 18 oktober 2014

Sjukdoms förföljda...

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta snart ! Idag har Vidar känts ganska pigg då kommer livis och klagar på ont i magen, fryssen och en blåsa i munnen !!!:( alltså allvarligt jag bli fucking jävla galen snart !!!! Ursäkta språket men nu får det räcka !

Stackars L missar nu kalaset hon skulle ha gått på imorgon. Blir hemma dag med T och Vidar då jag jobbar hela dagen imorgon.

Känner rätt seg idag då jag har sovit dåligt inatt, hade svårt att somna på kortnatten i Finland. Får väl sota för det ikväll. Ett glas vin sen däckar jag väl !;)

Just nu sitter jag i soffan med ett glas vitt och slappar medans kidzen sover. Lika bra att passa på att vila för snart är det full rulle igen !

Dagens outfit idag fick bli nya odd mollyn från campadre, svarta jeans från lindex och stövlar hm. :)

Hörs mer sen vänner !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar