tisdag 21 oktober 2014

Frukost dejt.

Hej vänner !

Åh nu känns det som att allt håller på att vända ! ( ta i trä ) båda barnen är på dagis jag känner mig lite piggare !:)

Imorse gick vi båda upp med barnen då dom skulle göras i ordning för fotografering på dagis. Livia fick ha nya kläder på sig från hm och jag gjorde flätor i håret på henne igår så hon skulle vara lockig och fin !:) vidars hår är en katastrof då det är så långt i bak att det börjar likna nån slags hockey frilla haha ! Men dom tar ju fotona framifrån så det syns ju iaf inte. Men måste försöka klippa honom lite, tror jag får göra det själv då jag är rätt säker på att han kommer total vägra sitta i en frisörs stol !;)

Efter lämning på dagis bjöd mannen mig på frukost dejt. Tig en macka och kaffe på ett mysigt café på stan. Älskar vår tid tillsammans, känner att vi är rätt bra på att klämma in egentid i mellan åt !:)

Var även en sväng till Kappahl på vägen hem för att handla lite nytt till lill killen. Han växer ju så att det knakar och behövde bl.a. Nya jeans. Det var ta 3 betala för 2 dessutom så catjing!;)

Nu blir det en kaffe i soffan för att bli lite varm och sen plocka undan lite här hemma. Fy vad det alltid ser ut som en bomb har slagit ner... Kan inte barnen leka i sina rum !? ;)

Hörs mer ikväll !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar