onsdag 22 oktober 2014

Work out & kompis lunch.

Hej vänner !

Hoppas ni haft en fin dag !?

Denna dagen har verkligen flugit iväg. Började morgonen med ett pass på gymet, körde lite uppvärmning på löpbandet sen milon och avslutningsvis lite maskiner. Kände dock att jag fortfarande har något i kroppen då jag lätt fick hjärtklappning och kände mig helt slut !

Efter träningen åkte jag hem för att duscha och göra mig i ordning inför min lunch dejt !:) träffade min underbara vän Kristin på Gränby centrum och åt en god spätta. Timmen gick alldeles för fort då vi alltid har tusen saker att prata om ! Måste ses oftare helt enkelt !;)

Efter det åkte jag hem till min mormor och morfar å drack lite kaffe innan det var dags för livias utvecklingssamtal på dagis. Så roligt att höra att allt går så bra för vår lilla ängel och att hon är precis så som vi hoppas. En trygg ochhjälpsam tjej som vill alla väl och tycker om att lära sig nya saker !:)

Nu på kvällen har vi sålt vår Syskonvagn så blir till att jaga ny till Vidar. Var väldigt nöjda med vår baby jogger city mini Syskonvagn så funderar på den som singelvagn !

Imorgon har jag en riktigt härlig dag att se fram emot !

Stallet, massage och dejt med pappa !:)

Hörs imorgon !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar