måndag 6 oktober 2014

Förlåt...

För uselt bloggande denna helg !

Har verkligen inte orkat eller haft något värt att uppdatera er om.

Bara ätit massa godis, druckit vin och somnat tidigt haha ! Ibland är det skönt med en helg helt utan planer !:)

Igår jobbade jag, flög till Billund och kom hem imorse. Var långa flygningar och mycket folk så kände mig lite mör idag när jag kom hem. Men ingen vila här inte. Av med uniformen och på med ridkläderna för en sväng till stallet !:)

Jag och ymer tog en rid tur i skogen och sen lite övningar på banan. Är så himla roligt att vara tillbaka i sadeln igen och jag njuter verkligen av att få vara i stallet och komma ut i naturen med världens finaste nordis !:)

Detta gör ju dock att all annan träning blir lidande. Har inte varit på gymet på typ tre veckor. Detta ger mig lite ångest då jag har ett sjukt dyrt gymkort ! Funderar på att frysa det ett tag tills jag får tillbaka motivationen och tiden !

Nä dags att hoppa in i duschen och sen åka å handla inför middagen. Blir köttfärsbiffar och rotfrukter i ugn ikväll !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar