måndag 20 oktober 2014

Jag checkar ut...

Jaha då var det min tur då !

Vaknade imorse med huvudvärk, frossa och dålig mage !:( blev till att sjuka sig idag då jag skulle ha flugit Billund nu på eftermiddagen. Livia har varit hemma med mig idag då jag ville att hon skulle få en extra dag hemma, men med facit i hand kunde hon gått idag ! Hon har mest tjatat på mig om att vi ska hitta på något ! Hon tycker väl jag är hur tråkig som helst som har spenderat halva dagen i sängen !;)

Igår flög jag hela dagen, Kalmar och Tammerfors. Fullt typ alla flighter så mycket att göra ! Var helt slut när jag kom hem så blev godis i sängen framför tv,n ! Fy skäms jag är verkligen slav under sockret just nu !:( blir sådär sugen så det bara inte går att låta bli. Speciellt när det finns hemma å bara skriker efter mig hehe !

Men ska verkligen skärpa till mig, känner att byxorna börjar spänna lite väl mycket och är det något jag inte vill så är det att förstöra något jag jobbat för såå länge !

Nu är jag ledig fram till söndag kväll och det ska bli hur skönt som helst ! Hoppas på friska barn så jag kan få ta igen mig och ha lite egentid ! Blir stallet, träna och fixa naglar på salong !:)

Idag bjuder jag på kavalkad av outfits ! Enjoy ;)
( orkar dock inte skriva var allt är ifrån, så fråga om ni vill veta något specifikt plagg !)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar