fredag 3 oktober 2014

Stall liv och fredagsmys !

Hej på er vänner !

Hoppas ni har en fin fredag !?:)

Själv har jag haft den roligaste dagen på länge. Började dagen med att åka till stallet där jag skulle provrida på en nordsvensk. Mötte där världens gosigaste häst, Ymer !

Vi red ut i skogen och tog en sväng på banan. Han var riktig fin att rida och det kändes som att vi klickade. Jag är helt klart lite ringrostig i sadeln men det ska vi jobba med jag och Ymer !:)

Ska rida 2-3 dagar i veckan. Blir även till att ta med Livia ut dit och få även henne till en hästtjej !:)

Efter stallet åkte jag och min kära make ner på stan för lite lunch och vin. Super mysigt att få lite egentid innan hämtning på dagis.

Ikväll blir det ost & kex kväll när ungarna sover ! Love weekends ;)

Hörs imorgon fina ni !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar