måndag 27 oktober 2014

Nattjobb och feber.

God kväll vänner !

Har sjunkit ner i soffhörnet och laddar för ensam mamma söker !:)

Inatt har jag jobbat så blev en liten tupplur på på dan. Det värsta när man sover på dagen dock är att man blir så seg i skallen resten av dagen !

Efter lunchen åkte jag till bolandcity. Passade på att klippa mig, handla lite presenter till prinsessan som fyller fem nästa vecka !:) blev två klänningar, ett par tights och lite accessoarer. Nu ska vi bara köpa nån leksak också så är inköpen klara.

Hämtade ungarna på dagis vid fyra å vem kommer mot mig gråtandes och varm !? Jo Vidar, surprise !!! Orkar inte ens bli less längre, är bara att inse att han är mer sjuk än frisk just nu !:( han piggnade dock till sig rejält efter fått lite alvedon så då var det full rulle igen !:) han blir ändå hemma med mig imorgon så han piggnar på sig ordentligt.

Igår fick vi hem tack kort från bröllopet vi var på i september. Dom tog fina kort på alla par som var där och dom fick vi med kortet ! Jätte fin bild på mig och mannen. :) föddes en idé om att det skulle vara kul att fota oss i nån fin miljö med en riktig fotograf !

Så jävla less... Min kamera i mobilen har pajat !? Fattar inte, skärmen är helt svart !!!:( detta går ju inte för en bloggerska !;) måste fixas snarast !!!

Hörs imorgon finingar !

Kram A





1 kommentar:

  1. Gud vilket fint kort på er!! Och dom på barnen med såklart;) kram!

    SvaraRadera