lördag 11 oktober 2014

Badrums drömmar.

God kväll fina ni !

Har just hällt upp ett glas rött och placerat mig vid köksön !:)

Ikväll blir det som vanligt på lördagarna ost & kex med min bättre hälft.

Vilket underbart höst väder det varit idag ! Vi har tagit en lång promenad nu på eftermiddagen och andats lite frisk luft !:)

På dan idag var vi till Forno och åt lunch, även barnens gudföräldrar joinade oss :) gott som vanligt ! Anna är redan i vecka 23 !!! Tiden går så fort och snart ligger han där och snoozar i vagnen min lilla gudson !:)

By the way det blev ingen bio igår... Vi insåg vid middagen att det var fyra timmar tills bion började och vi efter x antal glas vin var alldeles för trötta för att orka vänta !;) köpte godis och åkte hem till idol istället, mysigt det me !:)

Imorgon ska jag och ungarna på livias dans då T jobbar. Sen blir det nog ett besök hos mamma och pappa !

Vi har iaf bestämt att vi ska renovera badrummet efter nyår. Har kollat efter lite inspiration på nätet idag och både jag och mannen har fastnat för lite marrakech tema. Såå snyggt !:) längtar tills jag får ett nytt fint badrum med hörnbadkar ! Är det något man saknar från förra boendet så är det våra nya badrum vi gjorde där !

Ha en underbar kväll nu vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar