torsdag 23 oktober 2014

Its all about me today.

Oh yes !;)

En riktig Angelica dag idag ! Började morgonen med en tur till stallet. Blev tidigt idag då Ymer ska vaccineras kl 12. Vi red ut i skogen och galopperade lite på en gräs åker.:)

Nu har jag just duschat och sitter å väntar på min kära make som ska hämta upp mig för lite lunch på stan ! Sen bär det av till Höganäs kakel för att titta på just kakel till nya badrummet. Tänkte även klämma in ett besök på nya Ica maxi som dom byggt nära oss och som hade invigning igår !:)

Kl tre har jag massage å jag längtar till tusen, ska bli grymt skönt att få sig en omgång !;) kroppen behöver det efter allt slit i luften, stallet och hemma !;)

Sen blir det dejt med pappsen ! Ska gå på en restaurang som heter Meze, blev tipsad av Kristin igår så ska bli kul att prova något nytt !:)

Ha en fin dag så hörs vi sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar