fredag 24 oktober 2014

Rödvin och mer rödvin ;)

Hej vänner !

Oh vilken fantastisk dag det var igår !!!

Massagen var helt fantastisk och jag har nog aldrig varit så avslappnad ! Måste börja unna mig detta oftare !:)

På kvällen var det dejt dags med pappsen. Vi träffades på stan och gick till en restaurang som heter Meza. Helt galet god mat och mysig atmosfär ! Personalen var grym, vilken service. Rekommenders starkt ! Vi drack även ett super gott libanesiskt rödvin. Blev några glas om man säger !;)
Vi hade iaf en super mysig kväll och jag är så glad som har en sån fantastisk pappa !:)

Idag har jag varit i stallet, blev en liten tur idag då han blev vaccinerad igår och inte skulle överanstränga sig idag.

Har även varit på stan och ätit lunch med min älskade man. Åt en god pastarätt på Forno, har även tryckt i mig naturgodis !;)

Idag har jag köpt en ny vagn till Vidar, blev en britax som dom hade kampanj pris på. Den verkar super smidig och påminner väldigt mycket om baby joggern !

Har även kollat på golv till badrummet, hittade detta på Bauhaus som vi nog kör på ! Vad tycker ni ??

Snart dags att hämta kidzen och åka å handla !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar