fredag 31 oktober 2014

HELG !

God kväll vänner !

Äntligen är jag hemma ! Har jobbat idag och checkade inte ut förrän vid tio så inte mycket fredagsmys idag inte ! Får ta igen det nu i helgen när jag är ledig :)

Idag har vi varit och storhandlat och lämnat av Livia hos mormor då hon åkte med dom upp till Orsa idag ! Skulle tydligen vara en massa halloween aktiviteter där uppe denna helg så Livia var riktigt peppad inför helgen !:)

Flög Vilnius och Tammerfors idag, fullt dom två första legarna men sen var det lugna gatan. På måndag börjar min instruktörs kurs på jobbet. Vet inte om jag nämt det eller om jag glömt att berätta för er att jag fått jobb som instruktör !? Ska bli jätte roligt att få utveckla sig inom bolaget och jag tror det kommer bli utmanande och roligt !

Bor kvar på Bromma över natten så blir en middag med Wisa och Elin som även dom ska bli instruktörer !:)

Imorgon jobbar T fram till tre så jag och vidis får roa oss själva på dan. Men sen blir det mys med min älskade man på kvällen. Rödvin, ost och kex står på menyn ! En vanlig lördag hos Ridderströms med andra ord !;) får se om jag klarar av mitt godis uppehåll nu i helgen !? Smart drag att ta halloween helgen, hmm !

Dagens outfit består av klänning från hm och skinnjacka från Kappahl !

Hörs imorgon !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar