torsdag 21 augusti 2014

Höst rensning.

Hej hopp !

Åh va skönt nu har jag äntligen fått lite plats i garderoben ! Hatar när allt sitter så trångt så att man inte ens kan röra galgarna !

Känns som att jag är ganska preppad inför hösten. En ny skinnjacka ska jag dock investera i då min från förra året inte är så bra i modellen och sen även lite stor. Har sett en fin från lindex som jag troligtvis slår till på ! Skinnjacka är ju så galet snyggt och lättanvänt, klart en bra investering !:)

Vet dock inte vad jag ska göra med det jag rensat ur !? Mamma ska självklart få gå igenom allt först ifall hon vill ha något. Men sen skulle jag vilja sälja resten.., får se om det blir loppis eller Tradera ! Känns trist att bara kasta bort !!!

Snart kommer kidzen hem och då blir det till att steka pannkakor till min lilla familj !:) själv tänkte jag äta kesoplättar, är ju invägning imorgon !;)

Bjuder på en dagens outfit. Blus hm, byxor lindex och skor hm !:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar