torsdag 28 augusti 2014

Guten abend.

Eller heter det så !? Jag fick i princip ig på alla tyskaprov i högstadiet så det kan lika bra stå varmkorv hehe !;)

Nu är båda ungarna nerbäddade och jag har krupit under täcket. Ska läsa bloggar och hinna några kapitel i min nya bok av Katharina Janouch ! Älskar hennes böcker om barnmorskan Cecilia !

På tal om bloggar, läser ju en del sånna också ;) verkar som att magdalena graaf förlorat sin äldsta son i nån slags olycka !? Fy fasen så tragiskt ! Kan inte tänka mig hur fruktansvärt det måste vara att förlora sitt barn !:( alla tankar till Maggan och hennes familj...

Till något helt annat ! Funderar på ett nytt vardagsrums bord. Ett sånt där mjukt med typ på som man sen kan ställa brickor med ljus på... Känns barnvänligt inga vassa kanter att slå sig på och sen så är det ju vansinnigt snyggt också !:)

Hittade lite inspirations bilder på Pinterest ! Verkar inte allt för svårt att göra skälv !? Ska bara övertyga mannen min först !;)

Imorgon tänkte jag ha träningsfri dag så T får lämna på dagis och jag får sovmorgon, halleluja !;)

Sen blir det lunch på stan med mannen min innan han börjar jobba.

Får även middags gäst imorgon ! Anna kommer på taco kväll, så mysigt !!!:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar