lördag 30 augusti 2014

Lekparks häng & ensamkväll.

God kväll !

Sitter nu i soffan och bara myser med vin, ost & kex och tända ljus !:) väldigt skönt med en helkväll alldeles själv, tv dosan är bara min för en gångs skull !;) tänkte titta på en gång i Phuket som börjar kl åtta. Den är ju bara för bra !:)

Eftermiddagen har spenderats i lekparken med mitt lilla hjärta. Han har verkligen blivit så stor, jag fattar ingenting !;) han leker, pekar och springer runt som en liten virvelvind ! Helt otroligt hur man kan älska någon så fruktansvärt mycket ! Mina barn betyder verkligen allt även om man har lust att stoppa tillbaka dom ibland hehe !;)

Nä dags att fortsätta mysandet å snart kommer min älskade andra hälft hem, längtar !!!:)

Ha en fortsatt trevlig kväll nu vänner !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar