torsdag 7 augusti 2014

Nytt gymkort, shopping och duktiga barn.

Hej vänner !

Har just kommit hem från dagis och dagen har gått jätte bra för mina duktiga barn !:) dom har varit själva nästan hela dagen och detta har resulterat i att jag hunnit stor städa, tränat och shoppat lite !;)

Idag åkte jag till My training för att köpa ett gymkort. Mitt på Friskis tog slut nu i Augusti så då var det dags att byta gym. My training ligger ca 500 meter från oss och typ 300 meter från ungarnas dagis så perfekt att träna direkt efter lämning !:)

Idag blev det 5 km på löpbandet och lite axlar och biceps ! Så skönt att vara igång även på gymet igen då jag känner att jag tappat mycket styrka nu under sommar uppehållet. Men nu är det full fart igen och jag känner mig grymt peppad !:)

Åt lunch med min kära man på Vero idag, kändes som på den gamla goda tiden när Livia gick på dagis och Vidar låg i magen !:) skönt att få lite egentid på dagarna nu fram tills jobbet sätter igång !

Var till Gränby och strosade en stund innan hämtning. Blev en ny höst väska på åhlens och en ny bok. Slukar böcker just nu, ibland är jag verkligen inne i en läsar period. Blev isabel Adrian's nya bok, verkar bra !

Imorgon blir det nog en sväng ner på stan efter gymet. Fick lite checkar från hm idag... 1100 kr ! Ooops ;) blir nog lite till barnen och mig själv såklart !;)

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar