tisdag 19 augusti 2014

PT och dagens.

Hej på er !

Denna morgon började på gymet för mig. Hade bokat tid med min vän Jill som även är personlig tränare på mitt nya gym, praktiskt !;)

Hon hjälpte mig att bli installerad i milon systemet och även gå igenom mina mål med träningen och lägga upp en strategi. Känns grymt att bli hjälpt och peppad av ett proffs !:)

Vi gjorde även vägning och mätning av min kropp på en sån där special våg. Visade sig att jag hade fysik som en 18 åring, jippi !;) sen hade jag 44 kg i muskel massa, känns ju bra !:) nä nu är det bara köra som fan och jag känner mig riktigt pepp ! Blir gymet imorgon me :)

Har just lagt Vidar så nu blir det lite slapp i soffan med mitt andra hjärta ! Dags för dagis imorgon igen och Livia längtar jätte mycket säger hon ! Känns skönt att hon trivs så bra redan !:)

Bjuder på en dagens outfit som består av skinnbyxor från hm, T-shirt lindex och odd molly kofta, skorna är mammas !:)

Hörs sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar