onsdag 27 augusti 2014

Shopping road trip.

Hej på er !

Har just ätit middag, gröt blev det då jag var så fryssen och ville äta något varmt ! Hade även i blåbär och hallon, jätte gott :)

Idag tog jag en löprunda efter frukost, jätte härligt med sol dock så blåste det storm på öppna fält ! Kändes som man tog ett steg framåt och två bak haha !

Idag har även jag och T varit lite på vift ! Vi tog en sväng till barkaby outlet... Men vilket jävla skämt !!! Dom hade verkligen ingenting och jag blev sjukt besviken !:(

Vi drog istället till kista galleria som sån tur är ligger nära ! Var dock inte min shopping dag då jag inte hittade något där heller !:( aja det går ju ingen nöd på mig direkt men surt då man åker iväg för att shoppa !!!;)

Dagens outfit fick bli nya spets toppen från vila och byxor från Mq !

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar