söndag 24 augusti 2014

Back in business ✈️

Hej på er !

Äntligen är jag hemma igen hos lilla familjen ! Har haft en jätte rolig och fartfylld dag på jobbet och nu känns det som att jag aldrig varit borta haha !

Är helt slut i fötterna då jag inte direkt är van att springa i högklackat hela dagarna  !:)

Imorgon ska jag upp ap tidigt då jag har incheckning kl 06. Men jag kör bara Billund fram och tillbaka sen slutar jag vid halv tolv !:)

Åker troligtvis och tränar imorgon efter jobbet, beror lite på Vidar då han tydligen varit lite snorig och varm idag !:( verkar han hängig imorgon också så får han vara hemma från dagis och då blir det hem direkt och byta av T som ska till jobbet !

Nä nu ska jag umgås lite med mannen min sen bums i säng och försöka ladda för en tidig morgon !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar