lördag 23 augusti 2014

Jag ❤️ barnen

Hej på er och trevlig lördag önskar jag er alla !:)

Har sovit lite halv dåligt inatt då mannen inte kom hem förrän vid fyra halv fem imorse... Hmm !;) sover alltid lite sämre när han är ute, vaknar och tittar på klockan och väntar på att han ska rumla in ! Svårt att släppa oron och kontrollen även efter 10 år ! Men det är väl det som kallas kärlek hihi !

Idag har jag och barnen haft mys dag med lite lek på Gränby centrum, lunch på Forno och lite godis ! Ja jag trycker i mig godiset i bilen på vägen hem !;) är det lördag så är det, bara att passa på. Det är ju en hel vecka till nästa gång !:)

Idag blev outfiten mina nya g-star jeans och min odd molly tunika ! Snyggt men enkelt !:)

Nu ska jag lägga  Vidar för sin tupplur !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar