söndag 10 augusti 2014

9 år...

Som förlovade idag ! Kan inte fatta vad tiden tar vägen !? Nu i sep firar vi 10 år som par och det känns som att det var en evighet sen vi fick ögonen på varandra där på dansgolvet en onsdag på Alfons !;) kan inte fatta att jag lyckades träffa min livs kärlek på krogen haha !:)

Idag blev jag uppvaktad med blommor och lunch på stan av min kära man ! Passade även på att handla diverse saker till Vidar som han behöver till dagis. Blev regnkläder, fleece tröja och gummistövlar. Så nu är lill prinsen kittad inför hösten !:)

På eftermiddagen blev det en sväng till gymet men fy fan så dåligt det gick !!!:( ingen energi och kände typ att jag höll på att svimma. Men men nya tag på tisdag igen !:)

Imorgon blir det en sväng till frisören. Ska klippa och färga håret inför jobb starten ! Must look my best som flygvärdinna !;)

Nä dags att koncentrera mig på filmen vi tittar på !;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar