måndag 18 augusti 2014

Arlanda tur & retur.

Hej vänner !

Idag och imorgon är det planeringsdag på dagis så kidzen är hemma, suck ! Jag fattar inte det där... Lägg planeringen när barnen har lov eller på kvällen istället ! Har ju just skolat in dom och sen ska dom vara borta 2 dagar plus helg på en gång !? Så dumt !!!

Idag behövde jag åka en sväng till arlanda då jag skulle plocka ut min badge och parkeringskort. Jag har stand by nu i två dagar så då är det skönt att ha allt förberett ! Stoppade in barnen i bilen och drog iväg dit. Gick smidigt, tur att man har så nära !:)

Efter det lovade jag kidzen donken lunch så vi åkte dit och barnen fick i sig lite lunch. Själv tittade jag på ( dreglade säkert lite ) och åt hemma sen istället ! Avokado macka blev det. Sjukt gott det me !;)

Idag slutar T vid fyra så blir till att tänka ut någon middag !?

Dagens outfit fick bli nya byxorna från lindex ( som töjt sig extremt mycket, grrr ) och gammal tröja från hm. Lite slappar kläder men ändå fint tycker jag !:)

Hörs sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar