tisdag 12 augusti 2014

Show some as...

Gjorde jag ofrivilligt idag ! Klev ur bilen här hemma på parkeringen ( thank god ) och ritch så sprack jeansen i röven haha ! Kände att det var en jävla tur att det var när jag var på väg hem och inte på stan eller i affären. Då hade jag dött !!!;)

Idag var jag och tränade på morgonen. Sprang och körde lite crosstrainer ! Känner mig fortfarande inte helt på banan med träningen än... Känner mig trött och tung i kroppen ! Trist då jag bara vill köra skiten ur mig men inte riktigt orkar !:( hoppas det vänder snart !

Efter gymet for jag ner på stan för lite lunch med Karin ! Super trevligt som vanligt, synd att det går så långt mellan gångerna men livet tycks alltid komma mellan ! Skönt med en vän som man ändå bara plockar upp där man var sist !:) puss min fina vän och grattis till tredje underverket !;)

Imorgon är det kurs på Bromma flygplats för mig. Vi har våra training lokaler där så kommer att på kvar på best western så jag slipper åka fram å tillbaka. Sen är det skönt med en egen kväll så jag har tid att plugga ! Kommer att bli intensiva men roliga dagar !:)

Hörs imorgon om jag får lite tid över !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar