torsdag 28 augusti 2014

Gym & städdag.

Hej på er vänner !

Solen strålar ute och här sitter jag inne och ugglar haha ! Orkar verkligen inte göra ett skvatt... Luften gick ur mig efter en morgon på gymet och sen en rond med dammsugaren när jag kom hem !

Men skönt att ha sådana dagar också, när man inte har något planerat och inga krav ! Dock har jag ju standby idag men ganska övertygad att jag inte blir utkallad då det var dålig tillgång på instruktör idag. Vad chockad jag skulle bli om dom ringde nu haha !:)

Snart dags att hämta kidzen så då är vilan över iaf fram tills ikväll när dom ska sova !

Ikväll är det invigning på vår nya lekpark i området ! Den har verkligen blivit jätte fin och jag tror vi kommer att hänga där en del o höst ! Det börjar kl 18 och dom skulle bjuda på äppelmuffins och must ! Mamma och pappa skulle också följa me men T ska på klubbkväll så han slipper !;)

Dagens outfit fick bli nya skinnkjolen och en tröja båda från hm !

Hörs ikväll igen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar